Zaloguj | Zarejestruj
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Nawigacja
Shoutbox
Mysisz się zalogować, aby wysłać wiadomość.

Vajaxx
OfflineAdmin
· 23/06/2017 06:33
I know about it - it's Unmastered :/

TKDF
Offline
· 22/06/2017 21:56
Btw, your 'Rainforest' missing the plugins Newtone, Parametric EQ2, Edison, Multi Band Compressor, Blood Overdrive (if u want) now here because the track 've suck quality :/

TKDF
Offline
· 22/06/2017 13:08
and about PH or Future House; Sander Van Doorn & HI-LO - WTF, Chronix - High Life, Martin Garrix & Brooks - Byte, Ummet Ozcan - Wickerman, Lion is in the wild, Break Through the silence &c

TKDF
Offline
· 22/06/2017 13:05
I listen always El Mariachi by Bassjackers & JH, J&V Katuma, Martin Garrix Animals, W&W Trax, The Hum by DV&LM and Ahzee Magic and.. more Uśmiech

TKDF
Offline
· 22/06/2017 13:03
Then... have you broken a subwoofer with hell bells of datamotion? now that I think... this track I don't listen from 1 year xD

Vajaxx
OfflineAdmin
· 22/06/2017 09:52
Hurra, rozstroiłem sobie subwoofer ! XD Szkoda, że przy "Hell Bells" (Datamotion), ale no jestem trochę oburzony, bo muszę nowy kupywać, albo i w ogóle nowy audio kit - ja taki bogaty XDD

TKDF
Offline
· 21/06/2017 23:15

Vajaxx
OfflineAdmin
· 21/06/2017 15:40
I saw a screenshot of this mod... Srry, I don't have NFS MW on my HDD - I can't test this.

TKDF
Offline
· 21/06/2017 02:19
Ehm... have you see the FerrariF1's Mod? check it on Homepage's site.

Vajaxx
OfflineAdmin
· 20/06/2017 13:52
My Brera (NFSC): http://i.imgur.co.
..

TKDF
Offline
· 18/06/2017 15:47

TKDF
Offline
· 16/06/2017 21:23
Well... about Apoc.Noth I like the 2nd Drop (Hard House) it's insane! why not? you could publish again dat Uśmiech

Vajaxx
OfflineAdmin
· 16/06/2017 20:24
I think, dat "Canyon" and "Apoc.Noth" are weird tracks. I dun wan't to delete it, then I decided to made this tracks private. But, if U want I make Apoc.Noth public again.

TKDF
Offline
· 16/06/2017 15:44
Then before also Canyon was private? now I understand because yesterday I don't found thiz ._.

Vajaxx
OfflineAdmin
· 16/06/2017 14:33
ApocNoth is private track, chill xD

Ankieta
Czy chciałbyś jednorazowego powrotu serii Worms do trzech wymiarów?

Shut up and take my money!
Shut up and take my money!
45% [5 głosów]

Kategoryczne NIE...
Kategoryczne NIE...
9% [1 głos]

Nie wiem/Nie mam pewności.
Nie wiem/Nie mam pewności.
0% [0 głosów]

Jeśli nawet, to tylko coś w stylu czwórki.
Jeśli nawet, to tylko coś w stylu czwórki.
18% [2 głosy]

W wersji "Worms 3D" - z pewnością.
W wersji "Worms 3D" - z pewnością.
27% [3 głosy]

Tylko w wydaniu "Worms Forts".
Tylko w wydaniu "Worms Forts".
0% [0 głosów]

Może coś á lá Ultimate Mayhem.
Może coś á lá Ultimate Mayhem.
0% [0 głosów]

A do kitu z taką robotą...
A do kitu z taką robotą...
0% [0 głosów]

Może... No ale kurczę, Worms w 2D wymiata, 3D jest takie sobie...
Może... No ale kurczę, Worms w 2D wymiata, 3D jest takie sobie...
0% [0 głosów]

Ogółem głosów: 11
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 23/12/2016
Zakończono: 31/03/2017

Archiwum ankiet
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
· Worms The End Of The...
· NFS Most Wanted Ferr...
· Sth from TKDF
· My Picture made with...
· Jak powstał twój n...
Najciekawsze tematy
· Worms The End Of ... [26]
· Jak powstał twó... [11]
· Wojny Klanów: Od... [8]
· My Picture made w... [4]
· Worms: Mega Man 2... [3]
Random photo
Team17 Trolling: Worms 3D
Modyfikacje

Mimo, iż Worms 3D ma już 13 lat, to gra nie traci na popularności. I odkrywane są wciąż nowe sekrety tejże produkcji. A mówię tu konkretnie o jednym ze smaczków, który ukryli, a mianowicie... 3 nowe misje.

 

 

Brzmi dziwnie, co nie? Ale to prawda.
Misje zostały sprawdzone i zweryfikowane przeze mnie.

A konkretnie:
~ Zabawa w Chowanego
~ Mały Krok Dla Robala... (, Wielki Krok Dla Ludzkości - pewnie tak miało to brzmieć)
~ Rakieciarz

I z tą ostatnią misją jest problem. Sprawia trochę problemów i nie da się jej ukończyć. Oczywiście problemów technicznych.

Dodatkowo można dodać 3 nowe mapki z Kampanii na tryb Multi. Także to tyle, jeżeli chodzi o news.
Jeżeli jest ktoś zainteresowany moim znaleziskiem, to niech da znać - podeślę skrypt.

Komentarze
2598 #1 LeqTune
dnia 24/07/2016 18:02:38
W wielu grach da się znaleźć szczątki po niewykorzystanych pomysłach. Chyba wszyscy pamiętają używaną często w modach "Ruro Spluwę" z Worms 4.
4410 #2 Vajaxx
dnia 24/07/2016 18:14:13
Tak, PipeGun to był najpopularniejszy mod.
1705 #3 Ziomaletto
dnia 25/07/2016 18:56:15
O w mordę! I deweloperzy to ukryli? Nawet gdyby ostatnia misja była nie do ukończenia, to i tak lepiej, niżeli kampania miała się kończyć po tak miałkiej misji w obecnym stanie singla...

A właśnie, można prosić o ten skrypt? Z chęcią bym przetestował.
4410 #4 Vajaxx
dnia 25/07/2016 20:44:36
1705 #5 Ziomaletto
dnia 26/07/2016 16:33:32
Ciekawe - po włożeniu skryptu gra się nie włącza.
4410 #6 Vajaxx
dnia 26/07/2016 18:02:23
Vatt? Jakim cudem? Ja mam wersję v1.073 gry i mi działa normalnie. A masz oryginał czy jakąś wczesnopremierową wersję?
EDIT: By the way, znalazłem kolejną ukrytą misję (39.) - Worms Island, a jutro podam szczegóły. //26.07.2016 23:02
1705 #7 Ziomaletto
dnia 27/07/2016 09:43:54
Dobra, trzeba było zainstalować łatkę z tą wersją (tylko że teraz gra mi odpala w trybie okienkowym). Uśmiech

Faktycznie, trzecia misja ma jakiś dziwny problem. Po tym, jak pierwszy z wrogów zaatakuje innego, gdzieś coś wybucha, a gra nie zalicza końca tury.
4410 #8 Vajaxx
dnia 27/07/2016 13:33:44
Hmm... Spróbuję pokombinować ze skryptem tej misji. Gdzieś musi być otwarta "myśl" na temat rozpoczęcia tury, ale nie ma informacji o jej końcu.
114 #9 woitek
dnia 02/08/2016 16:50:29
Zrobiłem to z jakiś rok temu. Nawet było video na tym kanale.
https://www.youtu...2J6CTwzR4A
Problem był z SetData poison, albo IntMessage poison, już nie pamiętam. Misja i tak nie nadawała się do gry. Zmodyfikowana wersja powinna być tutaj.

http://www.moddb....ition-demo
4410 #10 Vajaxx
dnia 02/08/2016 17:59:07
A przypadkiem misja Cocons Up (jak dla mnie [ocena wg GD]: Demon) nie kończy kampanii?
114 #11 woitek
dnia 02/08/2016 18:18:42
Nie tworzyłem tej paczki, prosto wysyłam tej osobie gotowe misję, a on tworzy skrypt. Paczka nie zawiera wszystkich aktualizacji jakie ostatnio tworzyłem, po prostu nie mam czasu się tym zająć.
4410 #12 Vajaxx
dnia 02/08/2016 21:11:54
Uhm... A jak edytować misję? W sensie te pliki .lub (albo .lua)?
114 #13 woitek
dnia 03/08/2016 10:20:29
.lub trzeba zdekompilować, jest to dość czasochłonne. .lua to plik tekstowy, odpalisz go w każdym programie z edytorem tekstu. SciTe jest fajny, albo notepad++. bo koloruje tekst, i pokazuję ilość linii. Pliki Lua znajdziesz w wersjach dla Ps2-Ps3. w Worms 3D i worms 4 nie jest wymagana konwersja na .lub ale wtedy nie możesz z niej korzystać na raz z .lua. W Worms Forts użyj pliku .bat z plikiem exe który jest w folderze worm4mayhem/data/scripts.
114 #14 woitek
dnia 03/08/2016 10:24:49
Worms 4 działa jak worms 3D. Nie wymagane są zmiany w databanks i nowe xml. wymagany jest tylko, żeby był, nawet praktycznie pusty. Jest to po prostu zabieg na zwiększenie maksymalnej długości skryptów, która jest ograniczona. Więc generalnie byłbyś w stanie przekonwertować w szybki sposób wszystkie misje z worms 3D do worms 4. Team17 zrobiło to na całkowicie na odwal =).
1705 #15 Ziomaletto
dnia 03/08/2016 18:25:10
woitek, ale ze słowami proszę uważać, regulamin zobowiązuje. Uśmiech
114 #16 woitek
dnia 04/08/2016 11:21:29
Mam rozumieć, że słowo "http://www.miejski.pl/slowo-Odwal+si%C4%99"" jest wulgarne =)? W takim razie, zrobili to z przymrużeniem oka, bez żadnego zainteresowania w projekt.
4410 #17 Vajaxx
dnia 04/08/2016 20:17:57
Wcześniej w komentarzu było inne słowo, zaczynające się od "na odpier...". Mniejsza z tym. A jak wgrać BlimpPropellor (śmigło z W3D)? Próbowałem wpisywać to samo, co Team17 w emitter, a nawet - przekopiowywałem gotowy emitter z Tutorial2 - ale na innych mapach on nie działa. Jak go dodać do PartTwk.xml?
114 #18 woitek
dnia 04/08/2016 23:43:47
Kopiujesz z tutorial2 do parttwk.xml Dodajesz linijkę do: </XDataBank> dajesz jego nazwę linijkę nad. a potem na samym dole przed: </xomObjects>
</xomArchive> dajesz swój emitter. Cała filozofia. Potem dodajesz go na sztywno przez w3dmapeditor, albo za pomocą skryptu go odpalasz.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Aktualnie online
aDragon01:38:28
Vajaxx02:16:17
TKDF10:54:34
LeqTune14:02:17
Ziomaletto19:10:36
dx_blue 1 Tydzień
oski165 1 Tydzień
Avrigus 1 Tydzień
Worm4 1 Tydzień
Gości: 0
Zarejestrowanych: 4,527
Ostatni: DavivaD
Desing and Code: Quantum
Copyright © Tajemnice Worms 4 2006 - 2017
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2017 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.