Zaloguj | Zarejestruj
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Nawigacja
Shoutbox
Mysisz się zalogować, aby wysłać wiadomość.

Vajaxx
OfflineAdmin
· 18/01/2018 19:57
Meh... A już myślałem, że jeszcze jakaś dziewczyna gra w Wormsy... :X Jedynie ja swoją znajomą namówiłem do gry w W3D [żaden przymus] ^_^

· 11/01/2018 20:53
Zbackupuję download, zanim wszystko zostanie stracone jak w3dforum.org.

· 11/01/2018 20:30
Siema, patrycha (patrycja00100, 128UXU) z tej strony wciąż gram w wormsy co ja robię ze swoim życiem xddd. Nie ale serio worms 4 ma bardzo fajny tweak jak minecraft.

Ziomaletto
OfflineAdmin
· 26/12/2017 17:02
Vajaxx, czasami trzeba przestać być miłym.

Vajaxx
OfflineAdmin
· 25/12/2017 23:27
Gdybym był złośliwy to bym teraz nagrał materiał pokroju "TKDF TO HIPOKRYTA" patrząc na jego komentarze na YT i SC, ale tego nie zrobię - za miły jestem, mimo, iż gościu grabi sobie od roku.

· 25/12/2017 16:33
No w końcu...

Ziomaletto
OfflineAdmin
· 25/12/2017 15:08
I niech nikt nie odblokowuje tego gościa z powrotem.

TKDF
Offline
· 25/12/2017 14:18
VAJAXX, WHY YOU UNSUBSCRIBED ON MY SC????? FUCK YOU!

TKDF
Offline
· 09/12/2017 13:54
Here is a link for Vajaxx: https://www.youtu.
..uv9M2tdY2M
now is ok?

TKDF
Offline
· 09/12/2017 13:53
now is ok? but I meant only one thing about Vajaxx that he have a video with 100k views but in another channel, but yo delete my comment, I don't understand the cause O.o

Ziomaletto
OfflineAdmin
· 07/12/2017 13:52
First of all, slow down and stop using Caps Lock, cause it's making your situation worse. Second, logout, close the site and forget about this.

TKDF
Offline
· 07/12/2017 13:30
WHAT? YOU'RE MAD! YOU'RE GONE! WHY I 'LL SPAMMING ABOUT THIS DEAD SITE? OR OTHER LINKS OUT OF THIS? AW!

Ziomaletto
OfflineAdmin
· 06/12/2017 22:38
TKDF, No. Because you're spamming without sense on dead site about topics that no one cares.

TKDF
Offline
· 06/12/2017 20:27
WHY ANY MY COMMENT COMES DELETED!? WHAT THE PROBLEM? BECAUSE I'M EGO???

Ziomaletto
OfflineAdmin
· 04/12/2017 15:03
Master Vavamuffin, i się tej stronie umarło.

Ankieta
Gdzie zamierzasz spędzić tegoroczne wakacje?

Za granicą
Za granicą
0% [0 głosów]

W górach
W górach
0% [0 głosów]

Nad morzem
Nad morzem
50% [3 głosów]

Na koncercie/koncertach
Na koncercie/koncertach
0% [0 głosów]

Na wsi
Na wsi
0% [0 głosów]

Spontan
Spontan
17% [1 głos]

Gdziekolwiek
Gdziekolwiek
0% [0 głosów]

Zostaję w domu
Zostaję w domu
0% [0 głosów]

Nie mam pojęcia
Nie mam pojęcia
17% [1 głos]

W Internecie :X
W Internecie :X
17% [1 głos]

Ogółem głosów: 6
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 02/07/2017

Archiwum ankiet
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
· Zamknięcie forum......
· Aktualizacja patrycj...
· Wojny Klanów: Odkup...
· Building Stars + VPG...
· Luke Mod Beta 1.0 [N...
Najciekawsze tematy
· Zamknięcie forum... [30]
· Aktualizacja patr... [0]
Random photo
Projekt Czapki Faraona
Projekt Czapki Faraona
Czapki i Stroje
Zobacz temat
Tajemnice Worms 4 » Modyfikacje (Ogółem) » Mody - Jak i czym się robi?
 Drukuj temat
Aktualizacja patrycja00100 - nazywanie broni weaptwk etc.
ChuckUniverse
Chciałem ogółem powiedzieć po prostu będę tu zamieszczać dodatkowe info na temat spostrzeżeń
Tutaj jest wyciąg na c4 jakby kiedyś source deadło. (mina samo aktywujaca sie i nie blokujaca tury, armingcourtesytime)
<XContainerResourceDetails id='kWeaponGasCanister'>
<Value href='kWeaponGasCanister-0'/>
<Name>kWeaponGasCanister</Name>
<Flags>81</Flags>
</XContainerResourceDetails>
<PayloadWeaponPropertiesContainer id='kWeaponGasCanister-0'>
<IsAimedWeapon>true</IsAimedWeapon>
<IsPoweredWeapon>true</IsPoweredWeapon>
<IsTargetingWeapon>false</IsTargetingWeapon>
<IsControlledBomber>true</IsControlledBomber>
<IsBomberWeapon>false</IsBomberWeapon>
<IsDirectionalWeapon>true</IsDirectionalWeapon>
<IsHoming>false</IsHoming>
<IsLowGravity>true</IsLowGravity>
<IsLaunchedFromWorm>true</IsLaunchedFromWorm>
<HasAdjustableFuse>false</HasAdjustableFuse>
<HasAdjustableBounce>false</HasAdjustableBounce>
<HasAdjustableHerd>false</HasAdjustableHerd>
<IsAffectedByGravity>true</IsAffectedByGravity>
<IsAffectedByWind>false</IsAffectedByWind>
<EndTurnImmediate>true</EndTurnImmediate>
<ColliderFlags>0</ColliderFlags>
<CameraId>PayloadTrackCamera</CameraId>
<PayloadGraphicsResourceID>GasCanister</PayloadGraphicsResourceID>
<Payload2ndGraphicsResourceID></Payload2ndGraphicsResourceID>
<Scale>1</Scale>
<Radius>3</Radius>
<AnimTravel></AnimTravel>
<AnimSmallJump></AnimSmallJump>
<AnimBigJump></AnimBigJump>
<AnimArm></AnimArm>
<AnimSplashdown></AnimSplashdown>
<AnimSink></AnimSink>
<AnimIntermediate></AnimIntermediate>
<AnimImpact></AnimImpact>
<DirectionBlend>0.4</DirectionBlend>
<FuseTimerGraphicOffset>0</FuseTimerGraphicOffset>
<FuseTimerScale>0</FuseTimerScale>
<BasePower>0.075</BasePower>
<MaxPower>0.525</MaxPower>
<MinTerminalVelocity>0</MinTerminalVelocity>
<MaxTerminalVelocity>0</MaxTerminalVelocity>
<LogicalLaunchZOffset>10</LogicalLaunchZOffset>
<LogicalLaunchYOffset>0</LogicalLaunchYOffset>
<OrientationOption>1</OrientationOption>
<SpinSpeed>0.2</SpinSpeed>
<InterPayloadDelay>0</InterPayloadDelay>
<MinAimAngle>-1.57</MinAimAngle>
<MaxAimAngle>1.57</MaxAimAngle>
<DetonatesOnLandImpact>false</DetonatesOnLandImpact>
<DetonatesOnExpiry>true</DetonatesOnExpiry>
<DetonatesOnObjectImpact>false</DetonatesOnObjectImpact>
<DetonatesOnWormImpact>false</DetonatesOnWormImpact>
<DetonatesAtRest>false</DetonatesAtRest>
<DetonatesOnFirePress>false</DetonatesOnFirePress>
<DetonatesWhenCantJump>false</DetonatesWhenCantJump>
<DetonateMultiEffect>0</DetonateMultiEffect>
<WormCollideResponse>0</WormCollideResponse>
<WormDamageMagnitude>40</WormDamageMagnitude>
<ImpulseMagnitude>30</ImpulseMagnitude>
<WormDamageRadius>50</WormDamageRadius>
<LandDamageRadius>150</LandDamageRadius>
<ImpulseRadius>30</ImpulseRadius>
<ImpulseOffset>40</ImpulseOffset>
<Mass>0</Mass>
<WormImpactDamage>0</WormImpactDamage>
<MaxPowerUp>0</MaxPowerUp>
<TangentialMinBounceDamping>0.0</TangentialMinBounceDamping>
<ParallelMinBounceDamping>0.0</ParallelMinBounceDamping>
<TangentialMaxBounceDamping>0.0</TangentialMaxBounceDamping>
<ParallelMaxBounceDamping>0.0</ParallelMaxBounceDamping>
<SkimsOnWater>true</SkimsOnWater>
<MinSpeedForSkim>0.2</MinSpeedForSkim>
<MaxAngleForSkim>-0.4</MaxAngleForSkim>
<SkimDamping x='0.5' y='-0.5' z='0.5' />
<SinkDepth>5</SinkDepth>
<NumStrikeBombs>0</NumStrikeBombs>
<NumBomblets>0</NumBomblets>
<BombletMaxConeAngle>0</BombletMaxConeAngle>
<BombletMaxSpeed>0</BombletMaxSpeed>
<BombletMinSpeed>0</BombletMinSpeed>
<BombletWeaponName></BombletWeaponName>
<FxLocator>gascannister</FxLocator>
<ArielFx>WXP_ExplosionG_Tail</ArielFx>
<DetonationFx>WXP_Explosion_Gas</DetonationFx>
<DetonationSfx>ExplosionRegular</DetonationSfx>
<ExpiryFx></ExpiryFx>
<SplashFx>WXP_WaterSplash</SplashFx>
<SplishFx>WXP_WaterSmallSplash</SplishFx>
<SinkingFx>WXP_UnderWaterBubbles</SinkingFx>
<BounceFx>WXP_Poof_VFast</BounceFx>
<StopFxAtRest>false</StopFxAtRest>
<BounceSfx></BounceSfx>
<PreDetonationSfx></PreDetonationSfx>
<ArmSfx1Shot></ArmSfx1Shot>
<ArmSfxLoop>RocketRelease</ArmSfxLoop>
<LaunchSfx>Throw</LaunchSfx>
<LoopSfx>MineArmLoop</LoopSfx>
<BigJumpSfx></BigJumpSfx>
<WalkSfx></WalkSfx>
<TrailBitmap></TrailBitmap>
<TrailLocator1></TrailLocator1>
<TrailLocator2></TrailLocator2>
<TrailLength>0</TrailLength>
<AttachedMesh></AttachedMesh>
<AttachedMeshScale>0</AttachedMeshScale>
<StartsArmed>false</StartsArmed>
<ArmOnImpact>false</ArmOnImpact>
<ArmingCourtesyTime>100000</ArmingCourtesyTime>
<PreDetonationTime>0</PreDetonationTime>
<ArmingRadius>20000</ArmingRadius>
<LifeTime>6000</LifeTime>
<IsFuseDisplayed>true</IsFuseDisplayed>
<DisplayName>Text.kWeaponGasCanister</DisplayName>
<WeaponGraphicsResourceID>GasCanister</WeaponGraphicsResourceID>
<WeaponType>4</WeaponType>
<DefaultPreference>0</DefaultPreference>
<CurrentPreference>0</CurrentPreference>
<LaunchDelay>80</LaunchDelay>
<PostLaunchDelay>500</PostLaunchDelay>
<FirstPersonOffset x='1' y='-0.2' z='0' />
<FirstPersonScale x='0' y='0' z='0' />
<FirstPersonFiringParticleEffect></FirstPersonFiringParticleEffect>
<HoldParticleFX></HoldParticleFX>
<DisplayInFirstPerson>true</DisplayInFirstPerson>
<CanBeFiredWhenWormMoving>true</CanBeFiredWhenWormMoving>
<RumbleLight>10</RumbleLight>
<RumbleHeavy>0</RumbleHeavy>
<CanBeUsedWhenTailNailed>true</CanBeUsedWhenTailNailed>
<RetreatTimeOverride>-1</RetreatTimeOverride>
<WXAnimDraw>DrawGasgrenade</WXAnimDraw>
<WXAnimAim>AimGrenade</WXAnimAim>
<WXAnimFire>FireGasgrenade</WXAnimFire>
<WXAnimHolding>HoldGasgrenade</WXAnimHolding>
<WXAnimEndFire></WXAnimEndFire>
<WXAnimTaunt>TauntThrown</WXAnimTaunt>
</PayloadWeaponPropertiesContainer>

Panel 1
....
<StringResources href='Text.kWeaponDynamite'/>
....
String
Panel 2
<XStringResourceDetails id='Text.kWeaponDynamite'>
<Value>** MINDFUCK **</Value>
<Name>Text.kWeaponDynamite</Name>
<Flags>64</Flags>
</XStringResourceDetails>
Content xml
A tutaj jak nazywamy bronie textem



Tekstur w3d nie da sie dodac, ale trza je pozamieniac i dziala. Takze proponuje obrabia 3dkiem. Mozna kombinowac z trybami gry survival, 1vs1 takze. Wszystko pieknie dziala.
A ja lubiewam grac z zabudowana (Z przymrużeniem oka) woda albo starym dobrym karem

I całe te jeszcze modowanie wormpot przydałoby się rozgryźć, dźwięki w4 sfx i ponoc te niebo da sie edytnac. COstam wojtek z efektami zrobil z w3d też. Fajno by było.
A dla was pozostawiam teksturowanie i obrabianie mapek z w3d skoro nam Team17 zycie utrudnilo z tym calym WUMem. Pozdrawiam serdecznie i kieruje na moja strone. 128UXU.
 
Przejdź do forum:
Aktualnie online
ChuckUniverse22:20:43
Vajaxx23:57:29
dx_blue 2 Dni
agresor666 3 Dni
aDragon 5 Dni
Ziomaletto 6 Dni
Unaited_Ru 6 Dni
LeqTune 1 Tydzień
Partyzant150 3 Tygodni
Gości: 0
Zarejestrowanych: 4,527
Ostatni: DavivaD
Desing and Code: Quantum
Copyright © Tajemnice Worms 4 2006 - 2018
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2018 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.